7 manieren om de aandacht vast te houden van je kijkers

Video is dé manier om online je bereik te vergroten, mensen met jou kennis te laten maken, fans te krijgen en daarmee klanten te maken.

 

Je weet dat video werkt. Alleen: hoe houd je in een video de aandacht vast van je kijkers?

 

Als je mij kent, weet je dat ik je niet leer hoe je zelf video’s kunt maken. Dat mag je bij iemand anders gaan doen.

 

Wat ik je wil leren, is waarom  de video’s van de ene persoon veel meer resultaat opleveren dan die van een ander.De aandacht van je kijkers weten vast te houden, is één van die dingen. Want als kijkers al na twee seconden afhaken, zullen ze nooit je klanten worden. En daarvoor investeer je niet al die tijd, geld en energie in je video’s. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat die video’s je iets opleveren……

7 manieren om de aandacht van je kijkers vast te houden.

 

Vul je naam en e-mailadres in, en je krijgt direct toegang tot de video. 

Je ontvangt dan ook elke week een mail waarin ik je inspireer en motiveer om jezelf te laten zien als ondernemer. Veel ondernemers lezen die mails al jaren – en dat zegt wat. Daar zeg je natuurlijk geen nee tegen, al mag je je uiteraard altijd weer uitschrijven.

jezelf zijn