Maak online marketing makkelijk

Als ondernemer zou je het liefst alleen maar dat doen

waar je het allerbeste in bent:

 

je klanten helpen

Maar helaas moet je nog veel meer dingen doen. En dan heb ik het niet over je administratie,

maar over alles wat men zegt dat je moet doen om klanten te krijgen.

Een website bouwen, nieuwsbrieven schrijven, netwerken, funnels bedenken én inrichten, posten op sociale media,

adverteren (online of offline) en natuurlijk goede salesgesprekken voeren.

Vooral op sociale media wordt om het hardst geroepen welke methode het meest effectief is.

Je hoeft maar één ding te doen en dan stromen de klanten in groten getale binnen, klotst het geld binnen no time tegen de plinten

en kun jij in een hangmatje op een palmenstrand twee uur per dag je werk doen en verder lekker luieren.

Helaas werkt het zo allemaal niet – anders zou er in de hele wereld al lang geen enkel vrij stukje op een palmenstrand over zijn.

De vele ondernemers die ik ken, moeten er toch wel wat voor doen om klanten te krijgen.

Ik ga je dus ook geen gouden bergen beloven.

Wat ik wel beloof, is dat je in vier video’s leert hoe je online marketing veel makkelijker en veel leuker maakt,

zodat het je veel minder tijd en energie kost.

En: dat marketing niet iets totaal anders is dan wat je in de bedrijf al elke dag doet.

Maak online marketing makkelijk!

In vier video’s leer je:

 

 

# Hoe je online marketing makkelijker en leuker maakt.

# Waarom we het veel ingewikkelder maken dan nodig is – en hoe het wél kan.

# Je weet wat de onderwerpen zijn die voor jouw klanten interessant zijn.

# Je vertelt de dingen op jouw manier, waardoor ze de mensen trekken die zich daar prettig bij voelen.

# Een aanbod doen is niet langer iets verkopen, maar een uitnodiging om gebruik te maken van jouw hulp.

 

Maak online marketing makkelijk!

Reacties van deelnemers aan deze video-training:

“De marketing waar jij over vertelt, daar kan ik wat mee. Van heel veel andere marketing verhalen voel ik dat het helemaal niet bij mij past. “

“Ik heb nog nooit een marketingtraining gevolgd die zo wáár voelt.”

Zelfvertrouwen. Je geeft me zelfvertrouwen. “

“Door jou voelt het onderwerp marketing een stuk lichter.”