Maak online Marketing Makkelijker: een training in vier video’s

Tof dat je de training Maak online Marketing Makkelijker doet! Er is ook een bevestigingsmail naar je gestuurd met daarin de link naar deze pagina, zodat je die makkelijk terug kunt vinden. Verschijnt de mail niet binnen een paar minuten, check dan even je Spambox.

Deze training heb ik november 2021 live gegeven, en hieronder zie je de opnames van die training. Ik hoop dat ze je aan het denken zetten – of liever: aan het voelen. En ik hoop van harte dat je na deze training in actie komt om er ook iets mee te doen.

Succes!

 

 

Video 1: Van Denken naar Voelen

Deze video gaat over voelen in plaats van denken.

Neem even goed de tijd voor de volgende vragen; ga echt eerst voelen voordat je de antwoorden opschrijft. Doe je ogen dicht, haal situaties in gedachten naar voren waar je stik-gelukkig van werd. Ga pas daarna schrijven.

 

Vraag 1: van welk vakinhoudelijk stuk van je werk word je ongelofelijk blij?

  • Waar gaat je hart van zingen?
  • Welke activiteiten geven je energie, en welke niet?
  • Kun je voelen waarom dat is?

Vraag 2: van welke klant word jij ongelofelijk blij?

  • Kun je benoemen waar dat in zit?
  • Probeer niet te beredeneren maar te voelen. En als je het niet kunt benoemen, laat het dan gaan.
  • Dan match je eenvoudigweg met de energie van een bepaald persoon.
  • En als jij die persoon aanspreekt in je communicatie, zullen mensen met diezelfde energie je voelen en door jou geraakt worden.

Video 2: Communicatie

Deze video gaat over communicatie.

Neem even goed de tijd voor de volgende vragen; ga echt eerst voelen voordat je de antwoorden opschrijft. Doe je ogen dicht, haal situaties in gedachten naar voren waar je stik-gelukkig van werd. Ga pas daarna schrijven.

 

Vraag 1: Wat is jouw ‘biggest thing in life’?

  • Als je aan het eind van je leven zou terug kijken, wat is dan voor jou het aller belangrijkst geweest?
  • Waar had je dan al je tijd en energie aan willen besteden?
  • Welke onderwerpen komen daaruit voort voor je klanten?
  • Wat wil je hen meegeven?

Vraag 2: Welke vragen heeft jouw klant?

  • Laat  je interviewen door een kind, of stap letterlijk in de schoenen van je klant.
  • Welke vragen komen dan naar boven?

Video 3: Van Kijker naar Klant

Hoe kom je nu van social media daadwerkelijk in contact met je klant.

Ook hier is het belangrijk om te voelen. Wat zou ik als klant een fijne vervolgstap vinden?
Maak het zo concreet mogelijk, en maak het zo persoonlijk mogelijk.

Opdracht 1: Bedenk (en voel!) welke extra info je vanuit je hart kunt aanbieden als verdieping

Ga pas daarna denken in de vorm waarin je het wilt aanbieden (e-book, langere video, schrijfopdracht, meditatie, masterclass, spreekuur etc)

Opdracht 2: Maak een lijst met verschillende call to actions

Er zijn heel veel leuke en goede call to actions te bedenken, en het is fijn om te kunnen afwisselen.
En: niet alle posts hoeven een call to action te hebben. Ga je gevoel achterna. Als iets voelt als ‘moeten’, is het zelden goed.

Doe waar je blij van wordt!

Video 4: Laat zien waar je voor staat!

Hier hoort maar één opdracht bij: Dóen.

En nu: actie! Stuur mij een mailtje voor een afspraak om een half uurtje te sparren. Voel je niet beschroomd: ik maak graag een half uurtje voor je vrij om met jou mee te denken. Gratis en voor niets – ik haal daar zelf namelijk ook energie en inspiratie uit. Doen, dus. esther@devisiegraaf.nl 

Ik zie je graag!