Home
Gratis
E-book
Blogs
Werk met mij
Social Media Fotoshoot
Referenties
Over mij
Contact
Selecteer een pagina
Het kostbaarste goed dat je iemand kunt geven is aandacht.
Er zijn maar weinig coaches, trainers en therapeuten die video gebruiken om hun klanten te bereiken.
Want, zo zeggen ze als ik er naar vraag: het gaat niet om mij, het gaat om mijn klanten. Ik wil mensen verder helpen.
Maar hoe kun jij mensen helpen als zij niet weten dat jij er bent?
Het is waar; als je video’s maakt, ben je zelf in beeld en trek je flink wat aandacht. Maar inhoudelijk gaat het alleen maar over je klant.
Als je het goed doet tenminste. Want die klant – jouw kijker – moet er iets aan hebben.
Een kijker denkt altijd onbewust: Wat heb ik hieraan? Wat kan ik hiermee?
En dus kun jij video’s maken waarin jij je klant iets geeft. Aandacht. Tips. Inspiratie. Inzicht.
En intussen leert je kijker jou wat beter kennen. Stap 1 op weg van kijker naar klant.
Meer weten?
Kom op 30 augustus naar de workshop
Vergroot je zichtbaarheid met Video.
Terug naar het overzicht
Meest recente blogs
Duwen en trekken
Angst in de neuromarketing
Als je iemand op een voetstuk zet, kan die er alleen maar af donderen
“We willen alleen maar jou”
Tegen de stroom in is juist veel makkelijker